3. feb. 2010

Smør på flesk

Kom bare sånn plutselig til å tenke på at sist jeg var på et fly, sa piloten noe litt merkelig.
Han sa -"Velkommen til SAS airlines."
Det heter jo Scandinavian AirlineS = SAS... Så med andre ord ønsket piloten oss velkommen til Scandinavian AirlineS airlines!

Denne piloten jobber altså for et firma han ikke kan navnet til... Men flysertifikat hadde han nok helt sikkert. Jeg undrer... sier denne piloten det samme hver gang? Og om det er hver gang så lurer jeg på hvorfor ingen av flyvert/vertinnene har fortalt det til han. Mulig at det ikke kreves så gode allmennkunnskaper, eller evt gode norsk karakterer for å jobbe i SAS.
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters