27. jan. 2010

Sløv etter jul


Jeg innser at jeg nok har vært ganske så lat hittil i år. Jeg har ikke blogget, jeg har stort sett ikke skrevet noe på facebook, og jeg har ikke engang ringt til noen venner. Nå er det bare noen dager igjen av januar. Det gikk fort! Så hva har jeg egentlig gjort i januar da?

Jeg har koset med Pusi!


Jeg har lagt strak ut på nysofaen vi kjøpte 15.01 på Skeidar, og jeg har storkoset meg, og sett litt for mye på tv.


Jeg har sovet ufattelig godt på den nye wellpur madrassen, stått opp sent, og kost meg med cappuccino hver eneste morgen. Luksus! :)

Kan virkelig anbefale wellpur til alle som har ryggproblemer, da det gir en fantastisk støtte i ryggen. Det tok min kjære to netter å venne seg til den, men nå elsker han også nymadrassen vår. Noen wellpur pute blir det ikke, vi kjøpte nemlig nye puter og vinterdyner i høst, og vi er mer enn fornøyd med dem!
Jeg har lest litt i boka jeg fikk fra min kjære i julegave. En veldig god bok, høyt anbefalt for folk som liker musikkhistorie. Og det gjør virkelig jeg! Faktisk så jobber jeg hardt med å ikke stormlese den, men lese litt og litt. Den skal jo helst vare en stund. Ellers har jeg lest lite i år, men det er flere bøker jeg har lyst til å lese.

Så har jeg jo faktisk sett sola! Den kom endelig tilbake etter en lang, men helt ok mørketid. Er stolt av min kjære som klarte seg gjennom sin første mørketid uten noen problemer. Hadde forventet at han skulle savne sola mer enn han har gjort. Flinke mannen! :) Det var godt å se sola igjen, og jeg kjenner at jeg gleder meg til den begynner å gi litt varme også. Nå ser vi den et par timer hver dag, hvis skyene tillater det da.

Ellers har jeg bare gjort det vanlige. Har koset meg massemasse med min kjære, og pusi. Vært i bassenget noen ganger, og gjort alt jeg vanligvis gjør, men som ikke er spennende nok til å havne på bloggen min. Ikke at det jeg blogger om ellers er så veldig spennende da... hihi :)
Skulle så gjerne ha gjort så mye mer, men det er jo nok av tid til det. Skal først og fremst se om jeg klarer å sette i gang med det lappeteppet jeg har så lyst til å sy. Har det ikke helt bra i ryggen men må vel kunne klare å i det minste starte med å klippe opp noen ruter. Vi får se. Uansett skal jeg nyte de siste dagene av januar, og håpe på at mitt gode humør holder seg selv om ryggen er ekstra slem mot meg akkurat nå. Så gjør jeg vel det jeg gjør. Og det som ikke blir gjort nå, det blir vel gjort en eller annen gang senere. :) Alt i alt har jeg hatt en deilig januar 2010, og kan ikke klage. Jeg er happy! Og jeg har verdens beste kjæreste som gjør alt han kan for at jeg skal ha det godt! :)

1 kommentar:

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters