21. okt. 2010

Lillevovva er vekk! Ei lita jente får ikke sove uten. Noen som vet av Lillevovva, eller en fra samme "kull"?

Dette er en viktig sak! Lillevovva er sporløst borte, og noe må gjøres fort! Lillevovva beskrives som: en liten brun hund med stump hale, tynne hengeører, slapp i kroppen og har hvite labber. Det er noe usikkert hvor den ble kjøpt, men det skal ha vært for rundt 4 år siden.

Kjenner du til en lignende hund? Gi beskjed her på bloggen, eller gå inn og si fra på DETTE FORUMET

Det er hverken min hund, eller noen jeg kjenner sin, men alle kjenner vel til følelsen av å ha mistet noe viktig i barndommen. Derfor vil jeg gjerne hjelpe. Kanskje kan du også hjelpe på noe vis? La oss gjøre det vi kan for å finne Lillevovva! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters