12. okt. 2010

I am what I am! (En hval, men en glad og fornøyd en.)

Er i godt humør i dag. Da trenger man en gladsang, og denne er jo helt super. Og ja- det er den samme som brukes til den der forsikringsreklamen, (som jeg synes er skikkelig kul) bare at dette er den orginale versjonen av sangen. Litt mer funky, og med mer trøkk liksom. Jeg har forresten en t-skjorte med skriften "I am what I am" på. Men den får jeg ikke over magen nå som jeg er gravid. hehe Jeg begynner å bli en hval og har to ganger fått høre at "nå er det vel ikke lenge igjen?" Men det er jo det. Det skjer jo ikke før andre januar, om han kommer til termin- noe jeg håper på. Jeg trives godt med å være tjukk, men det begynner sannelig bli litt av en påkjenning å være så fremtung. Men det går. Og i siste ende er det jo virkelig verdt det! :)
Må vel ta noen nye bilder en dag, før jeg blir skikkelig hval-stor. :)

Kan jo nevne at telefonen min kom i går. Endelig! :) Tror jeg er ganske fornøyd med den, selv om kameraet ikke har nådd helt opp til forventningene. Det skulle jo være "samme" kamera som min gamle hadde, men med 5 megapixler i stedet for de 3.5 jeg hadde før. Riktig nok ser bildene greie ut i dagslys, men de er rett og slett helt elendige bare det er en anelse dunkelt i rommet. Også med blits og kameralys på, som forøvrig ikke kommer til å bli brukt når jeg skal fotografere mennesker siden det blender helt sinnsykt. Min kjære fikk en halvtime med sorte flekker midt i synsfeltet fordi jeg brukte han som prøvekanin for det første bildet. hehe Så det blir uten blits fra nå av, tror jeg. Annet enn kameraets mørkeproblemer er jeg godt fornøyd med nyanskaffelsen. Den gjør det som den skal,  og den gjør det godt. Noe nytt er det vel å sette seg inn i, men det meste er kjent og trygt akkurat som jeg ønsket meg.
Har ellers ikke så mye å blogge om sånn egentlig. Jeg koser meg hjemme, slapper av og hviler ryggen.

Her kommer altså gladsangen! Dans på bordet, dere som kan. Jeg skal legge meg litt ned igjen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters