20. nov. 2009

Bildeblogg? Eller bare flere bilder i denne bloggen?


Jeg har litt lyst til å starte en sånn bildeblogg. En blogg det bildene står i fokus, og man ikke trenger å beskrive dem med så mange ord. Men jeg vet allerede at om jeg gjør det så kommer jeg ikke til å orke å overføre bilder til pc'en så veldig ofte. Dermed kommer blir det sikkert ikke like flott som de bloggene jeg har sett der folk legger inn et bilde daglig, eller med en gang bildet er tatt. Kanskje jeg alikevel gjør det. På min egen måte. Kommer nok uansett til å legge inn noen bilder på denne bloggen, sånn etter hvert. Men ikke noen som viser ansikter. Vi holder det halv-anonymt, ikke sant? :) De som kjenner meg kan se bilder av oss andre steder, og de som ikke kjenner meg trenger heller ikke å se oss. Sånn tenker jeg. Er vel ikke så ekstremt offentlig av meg, selv om jeg ikke har noe i mot å utlevere meg selv skriftlig. Igjen halv-anonymt, uten fullt navn, eller beskrivelse av hvor jeg bor. :)
Jeg må nok tenke litt mer på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters